Godkväll mina fina kittens, hehu kan säga att shit vilken produktiv dag det har varit, diverse saker har redan nu fått en uppstart, och jag är mer än villig att dra igång flera projekt till med ungdomsrådet i Haparanda, jag vill ju bidra och se ändring på saker! 
Det byggs ju nu en lekpark just utanför på den stora planen där jag bor och bara det är så himla uppiggande att de, grannen sa också att ''ja hela byn har väl väntat på det här i snart 30 år...'' vilket bara säger sig självt att folk i glesbebygden behöver förändring, något som jag försökt jobba med och för hur länge som helst. Men inte förrän nu är jag erfaren nog för att känna att jag kan påverka på rätt sätt och jäklar jag ska försöka. Förändring för det bättre ftfw!
 
Åh förresten, kattungen >> som jag redan har bestämt ska komma hem till mig visade sig vara en hane, men det kvittar för det gjorde att jag egentligen kunde välja ett namn som jag hade på min första katt, som gick bort knappt några månader efteråt för att folk verkligen inte fattar att sakta in på grusväg där det finns även barnfamiljer och även då djur (hej folkvett liksom) :'( Dock får han ett annat ''efternamn'', vilket blir till Lucifer Pallidus. Pallidus betyder blek på latin, vilket i sin tur med den turordningen vad jag förstått betyder ''en blek Lucifer'' lol, interesting. Haha, tycker om unika namn, it's my babies and they're all unique! <3
 
Nu ska jag fortsätta skriva sammanfattningen av #INSPSTHLM, lol det var så mycket att ta upp att vi inte ens hann med detta på mötet, är super taggad för nästa möte tack vare detta (glöm inte gilla Haparanda ungdomsråds Facebook sida >> )! See ya, puss! <3 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress