Åh, vet ni vad!? Jag ska skaffa en till katt! Hihu har varit i kontakt med min bästa väninna som har hur sötta ragdoll kattungar som bara den och jag är så överlycklig att jag redan nu fått tinga en kisse som kommer nog passa helt perfekt till denna familj med en hund och två andra katter i enlighet med deras personligheter! Den här katten kommer nog bli en av mina enda innekatter då det är en ragdoll (hon har 6,5% birma i sig), jag ringde också till en av mina andra tjejkompisar och min mamma och alla av dom sa att Daisy skulle nog passa hit, jag själv blev förälskad i henne och nu är det bara 4 veckor kvar innan hon kommer få flytta hem till mig!
 
Åh ska göra så himla mycket ny kattshopping alltså, har redan tidigare sparat och spanat på kattträd som jag också hade tänkt investera i denna månad så det kommer ju bara bli så himla perfekt tills Daisy också flyttar hit! Velat ha en till katt så himla länge nu också men bara avvaktat i flera år för att komma till ett läge i livet där jag själv börjat finna balans både ekonmiskt och med mig själv, saker går bättre nu än innan (kommer till det i BDC) och nu äntligen kommer vi bli en till i familjen <3 Åh längtar!!!
 
Här är bilder på katterna, dessa bilder tillhör http://nouw.com/missfeifei >>
 
 
 
Caroline

Jättesöta kattungar. :)

Svar: Jaaaa! Är överlycklig att en av domk ska bli min <3
Heidi Scythe

cogno

men omg vad söta!

Svar: Ja eller hur! <3
Heidi Scythe

foreverdarkness.blogg.se

Gud så himla söta kisseunga😍💞

foreverdarkness.blogg.se

Gud så himla söta kisseunga😍💞

Svar: Jaaaa, hade jättesvårt att välja vilken jag skulle ha! <3
Heidi Scythe

Elin

Men så fina, jag smälter!

Svar: Jaaa, alltså ja ba bläddrar alla bilder hela tiden för dom e ju så himla söta! <3
Heidi Scythe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress