Hej alla fina! Sitter just nu och hänger med min älskling och en polare, hihu har faktiskt sovit typ hela dagen och sen när jag vaknar så reser jag mig upp så fort att jag typ fick sockerfall eller något sånt shit - jag blev helt snurrig helt enkelt och sådär smått illamående - KUL! -.-''

Hihu kommer skriva mer senare då jag helt enkelt inte ids sitta och va osocial när vi har besök, då jag helt enkelt alltid ansett att telefonhäng inte är riktigt min grej liksom. Hihu, tills vidare så tipsar jag er om att vara med i min *Veckans Blogg >> tävling, och ni som inte har läst intervjun med Helgens Awesome kan göra det här >> !

Sen vill jag tipsa om 3 snygga jackor att ha till våren då jag varit på lite spaning efter vårjackor, hihi haz to liksom! :D Puss på er, skrivs mer sen!
KOLLAGE från ZALANDO
Från vänster:
1.  | 2. | 3.
Sponsrat inlägg
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress