Hej alla! 
Hehu har suttit hela dagen i prinvip och pluggat, och tänkte att jag fort slänger in ett blogginlägg innan jag fortsätter med den sista svenska uppgiften som jag behöver datorn för helt enkelt lelz.
 
Kom hem från Stockhilm igår kväll, ja, jag kan väl säga att allt har väl varit rent av en spontanrese helt enkelt och kommer berätta mer i ett kommande inlägg! Hehu, har ju också lite bilder att dela med mig av också ;) Och behövde verkligen det här miljöombytet nu, ska börja leva igen, har beslutat att kämpa deppigheten och verkligen älska mig själv och inte vara överdrivet jävla dumsnäll som förr >>. Amen.
 
Till dess kommer jag plugga färdigt, sen plugga ännu mer (man kan ju lätt säga att jag helt enkelt har blivit pyttelite efter med lite grejer när man varit på resande fot om man säger så) och sen sova om jag inte hinner blogga mer idag! :*
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress