Åskan fortsätter att mullra fortfarande, vaknade imorse till det och snoozade igenom hela morgonen medans jag våldmyste med min pojkvän medan han snarkade på lol. Har sedan jag gick upp ägnat mig åt viktiga telefonsamtal och efter det att mejla viktiga ärenden. 
 
Kan säga att fyfan vad jag hatar sommartider, skulle verkligen behlva besöka VC men pga personalbristen så finns det så dåligt med upprigningstider och dylikt, och jag föredrar att helst inte ta en akuttid så att jag kan planera min bussresa in till stan, ugh hade i dessa fall varit så lätt med körkort alltså....Sen finns det inget att göra åt det heller än att försöka få kontakt med dom så bra det går, ugh. Suck...
 
När det kommer till pluggande, helt ärligt har jag ännu inte en fullständig gymnasial utbildning, behöver typ 300 poäng till för att få det färdigt och har under dafens mejlat också till CSN, NTI och skolan jag behöver ha kontakt med (well studievägledare ofcourse då min utbildning kommer vara via KomVux >>). Hoppas nu att jag kan börja plugga till vårterminen 2017 iallafall, då kommer jag kunna under hösten fokusera på att ta mitt körkort >> ev. ta en distanskurs på NTI också så jag avverkar åtminstone ett ämne under hösten iallafall.
 
Under gymnasiet blev jag sjukt pluggtrött och orkade inte fortsätta pluggandet, jag klarade dessutom inte av pressen andra året och pga detta valde jag att gå om de ämnena igen. Under denna period blev jag riktigt deprimerad och klarade inte av att fokusera på skolan, därför blev jag aldrig fullstädnigt färdigt vilket resulterade i att jag senare avverkade resten av kurserna via KomVux. Åtminstone skönt att det här är sista etappen liksom, och har också börjat sakna skolan och behöver mer av en sysselsättning. Trot pluggetkan också hjälpa mig med mer fokus.
 
Så, nu ska jag tillbaka till lilla trädgården och omplantera massa grejs, skriver mer sen!
Och glöm inte att ställa frågor i min frågestund som jag kommer svara på senast imorgon, lol dessa frågor har också väntat på svar en stund. Alla som deltar i frågestunden får också en länkning till sin blogg och deltar automatiskt i Veckans Blogg >>.
Ställ dina frågor i frågestunden här >>
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress