Har ju tidigare skrivit bra tips till hur man skriver ett lyckat blogginlägg >> såväl som 30 saker man kan blogga om >>, men den här gången vill jag göra det till ett tema. Det finns massvis med saker man lär sig i bloggvärlden, för mig verkar det som att dom flesta lär sig själv genom att aktivt blogga. Kan även medkänna att jag har lärt mycket om bloggvärlden på det sättet.
 
Nu när jag kommit att tänka på det, så har jag bloggat sen 2007 på en portal där jag hade en egen sida liksom, innan var det lunarstormdagboken som gällde lol! Då klicka det för mig att ''ja, det här ska jag dela med mig av!'' som jag rakt av vet att alla kommer alltid att ha användning för är ju om man är skriv/bloggintresserad och kanske kan ta del av de tips jag gärna skulle skriva kring bloggandet som jag erfarnat själv under mina bloggår.
 
Har snart ändå 10 år på nacken av bloggande så något borde jag ju ha lärt mig under den tiden, haha! Jag kommer göra flera olika delar då jag gärna gräver in mig lite djupare i tipsen jag delar med mig om, och istället för att banka upp en superlång novell i princip här som kommer bara bli jobbigt att läsa så gör jag det helst i delar som kommer dyka upp titt som tätt här på bloggen, så glöm inte att följa om du är intresserad! :D
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress