Är du fortfarande sent ute sen mitt senaste >> julklappstips? Ingen fara, för här kommer ett till som är från Zalando! Jag anser faktiskt att trots att julklapparna kommer lite försent så är det ju ändå julklappar, jag brukar ha dock den vanan nuförtiden att vela önska mig presentkort såvida inte det är specifika önskemål - vilket jag haft i många år men ändå fått köpa in det mesta själv lol! Man orkar ju inte vänta hur många år som helst liksom? Då kör man på!

Men iallafall, klicka in på länkarna under bilden för att komma till respektive produkt helt enkelt -  som vanligt! Påtal om sena julklappar så kan jag tipsa om att ibland har jag skickat en klapp men lagt med ett kort där jag skriver något i stil med ''Hej, eftersom jag inte hann skicka en julklapp så får du en nyårsklapp istället, Gott Nytt År!'' eller något i den stilen. 
 
Men nu ska jag attan sova, imorgon kanske jag julshoppa med V****** och sedan ska jag på viktiga möten också, ev. fixa legitimation om det inte blir julshopping, så man får se vilket det helt enkelt haha! Godnatt sålänge mina fina läsare! :* 
 
JULKLAPPS-TIPS från ZALANDO
1. Pyjamas | 2. UGGs | 3. Väska | 4. Plånbok | 5. Örhängen
Sponsrat inlägg
 
Netti Starby

Vilka bra tips! :-D Kramis

elin

Super bra tips! Hoppas allt är bra med dig tjejen? :)

MALIN

Vilka fina grejer :) Gillar verkligen väskan! Kram

Tarn

Bra tips!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress