Hallå där mitt i natten, okej jag är sjukt stressad för morgonen! Klockan 09:00 kommer jag ha mitt nationella prov i engelskan, och jag vet inte varför jag känner sån här sjuk prestationsångest för det då jag inte gjorde det förut liksom. Det blir värre med åren, har jag typ vuxit ur skolan eller något lol? 
 
Kommer börja åka till stan med den supertidiga bussen, ska slänga in mig i duschen efter att jag tagot en natt promenad med hunden, haha alltså det är verkligen snart hoppöst att ens tänka tanken på sova liksom! Vad skulle ni göra liksom? Tips någon på hur man kan bli trött när man inte är det men behöver sova? För mig är det ju fr att jag går rnunt med späkande prestationsångest hela tiden inför provet. Fan...
 
Så det är 3 dagar kvar till julafton, och här kommer ett akut julklappstips, främst för er som kanske har någon som ni inte hittat jullapp till och kanske det här skulle vara något som passar? 

KOLLAGE-KAMPANJ för GLOSSYBOX
DIREKTLÄNK >> 
Sponsrat inlägg
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress