4 september 2018

Citylängtan

LIFE OF

Huga! 
Kan ni gissa vilket sug jag har att åka ned till Stockholm? Ända sedan Malmö har jag inte besökt city och nu börjar det verkligen ta kål på mig, varit nämligen nära på att åka ned ett flertalet gånger nu och kommer också missa nu zombie walk som jag hade tänkt att gå på med Annely.. Gör mig aninge sur när det bara händer en gång per år, men det är faktiskt jobb som kom i vägen och glömde ju av mig heltdatumen att jag ska närvara på de jobbet, ååh.... 🙃 Saknar också min fina tjej Faith som jag så gärna skulle vilja bara ta en dag eller två och bara hänga med - man ska ge tid för sina bästa vänner och det gör jag alltid till den här pingland då jag åker ned, och samma kommer gälla fler vänner som jag ska lova och också lovat länge att jag ska fika med dom ute på stan, och det har inte hänt för alltid då jag reser så är jag fullt upptagen för jag är så kass på att planera.
 
Åh... Vill till söder nu... Dör av tråk här uppe... I norr känns det som att tiden står mer ''still'' än vad de gör i söder, kanske har det med folkmängden att göra måntro? Eller kan det ha att göra med att kanske jag som person passar bättre bland mer folkomringade områden och större städer? 😳
 
Bild på mig och Faith i Stockholm från i våras 💗
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress