Hej mina fina läsare! Jag tog mig tid till att ändra designen för stunden till detta jag har nu, även om det nu är några veckor sen som det blev ändrad så har jag inte varit inloggad på bloggen alls. När det kommer till designen så försöker jag etablera en bra fotosession med någon villig fotograf för att plåta nya bilder till bloggen och göra om desginen på den, känner att det är värt det och vill ha en ny stil på hela bloggen och inte densamma mallar jag annars gått efter och som de flesta också går efter. Nä, jag vill testa något nytt!
 
Så vad har hänt under tiden jag varit utloggad?
Ja, en hel del. Efter praktiken på sommaren gick jag aningen ned i en svag depression som jag har haft svårt att ta mig upp från, har bökat mig igenom det och hur det kom sig kan jag förklara. Stökig situation för min del som skapade otroligt mycket negativitet iallafall, sen fanns det även ett samarbete som inte heller fungerade som gjorde att jag personligen tog lite skada av det som hänt och var tvungen att sjuksrkriva mig under någon månads tid. 
 
Under den tiden har jag sakta men säkert kravlat mig uppåt igen, jag började träffa en terapeut men då jag hamnade lite av i botten igen så har jag inte varit på våra möten och inte förrän efter det 5 avbokade mötet så besluta jag mig att försöka gå igen. Det är sannerligen inte lätt när det är svårt, att bara ta sig till stan kändes som en börda för mig efter det som hänt, jag var så besviken och arg då man hade försökt ge sin effort i det.
 
Har närvarat på en av mina vänners begravningar också, det var tungt och jag kunde faktiskt inte hålla tillbaka tårarna denna gång. Jag är vanligtvis den personen som brister när jag är ensam, men nu gick det inte och jag grät i tystnad - jag mår lite dåligt av att jag faktiskt inte sjöng en enda låt på hans begravning ändå, han tyckte alltid om att höra mig sjunga. Kommer nog sjunga ibland där han ligger och vilar... Det är väl det enda jag kan göra för att sprida sången på så vis. Att dessutom ha två vänner som nära inpå tidsmässigt dör i olyckor i trafiken, är inte något man bara tar. Jag vet hur länge det tar innan jag kan smälta det någorlunda alls.
 
För att ta mig upp på fötter har jag försökt promenera, hålla i någorlunda tränings- och matschema så jag inte slinter igen och faller tillbaka till mina ätstörningar igen och så har jag gått in hårdare på att ge djuren ännu mer uppmärksamhet. Hunden släpper inte ens mig med blicken mer för att hitta ett tillfälle han kan komma till mig och mysa, och att ha 3 katter och en hund också alltid sovandes bredvid en hjälper måendet så himla mycket!
 
Några veckor sedan fick jag en macbook av min pojkvän (som jag för den delen just nu är ruskigt arg och sur på just to mention because i fucking want to) som jag började småpilla på och med det så kom jag in att använda mac igen. Slutade med att jag automatiskt fick lättare att jobba med mitt social network marketing jobb som jag kan jobba hemifrån med, vilken skillnad dock med att jobba från dator versus en telefon, right? Oavsett vad har det gett mig lite mer fokus och kanske också därför jag valde att skriva detta blogginlägg nu såhär mitt i natten också lol. 
 
Behövde oavsett vad komma in och säga hej, förklara mig litegrann vad som pågått och hänt, och kan nog vara mer ingående om ni vill det också - det är ju bara kommentera och ställa fråga på det ni undrar om eller är nyfikna på och vill ha svar på! Ska iallafall gå och lägga mig en stund, har ungdomsrådsmöte också idag som jag ska närvara på så. Kram på er, och tack för att ni är så trogna läsare! Älskar er!
 
anneli

Men vilken fantastisk sak av din pojkvän att ge! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress