Hej alla kittens! Huhu det har varit superstressigt här, mycket fixandet med de sociala medierna som hade blivit övertagna innan och sen har jag krashat också lite, ska åka ned till söder också snart och håller på att kämpa samtidigt mot mina ätstörningar som kommer och spökar igen... Det är det som är med den här sjukdomen, att den kommer tillbaka. Blev så arg på Sunderby sjukhus då jag sökte hjälp och det visade sig att dom inte ens visste att det fanns en ätstörningscentral i deras kommun? Jag såg det själv sen på 1177 appen som jag använder, blev ju sjukt besviken på det att dom inte har bättre koll och eventuell kontakt med varandra då jag vet att det finns så många andra där ute som har samma problem som mig och kan behöva stöd mot det för att orka kämpa och börja äta normalt igen. Eller har jag fel?
 
Igår lanserades också den nya plattformen för Sveriges Röster som jag är med och medverkar i, det är en cool och stor gerj vi gör - ungas röster dämpas ofta ned och tas inte heller på allvar endast för att man baseras visdom på ålder. Det har väl inte något med ålder egentligen att göra - och varför dumpa röster som kommer från de unga då vi är framtiden? Sveriges Röster är ett bra sätt att få sin röst hörd, de och vi uppmärksammar detta och skulle bli överlycklig om ni besöker den nya plattformen genom att klicka HÄR >> för att följa oss och dessutom dela med dig av din egen röst - det är viktigt då vi alla är en del av samhället och kan förändra så mycket till det bättre bara om t.ex politiker etc lyssnade mer på de unga och deras story som man har att berätta. Hashtagga sverigesröster också på instagram för att uppmärksamma att din röst är lika viktig som andras! Ni kan också följa oss på instagram genom att klicka HÄR >> 😇
 
Nu ska jag snart sova för att imorgon ska jag till stan och det kommer bli en grym dag, ser verkligen framemot det och kommer uppdatera det på mina stories på instagram och facebook men också såklart här då jag ska hålla igång min blogg mer! Puss på er alla! 💗
 
 
Angelica Wåhlin

Låter ju helt sjukt att dom inte skulle veta om att ätstörningscentralen fanns .. Riktigt dåligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress