Hej mina fina kittens! Haft så grymma plåtningar och samarbeten att det verkligen har tagit min tid och energi från att blogga, varit så trött och ofta då jag är nere i city så gör jag mycket för att pressa ihop tiden jag har här för ofta så måste jag resa tillbaka ganska fort då jag också har djuren hemma hos mig då jag inte tar med dom heller utan dom får vara med sin  djurvakt (min partner då) istället som jag vet att går att lita på och som tar hand om dom väl alltid för han älskar dom lika mycket som jag !

Äntligen kan jag vänta mig också en ny legitimation för då jag skaffa mitt nya så hade jag den i 3 veckor ungefär och sen tappa jag bort den igen. Då jag inte heller har någon annan än min förälder som kan då intyga så fick jag fixa det här nere i Stockholm så jag slipper allt strul med att jaga någon som kan intyga mig då jag inte är på samma ort som morsan vilket jag är nu på. Kommer bli härligt att också kunna byta bank äntligen då jag får leg för denna är har nu trivs jag inte alls med och tycker att de inte är värt att vara kund åt dom, inte på tal om allt annat det underlättar För!

Var också på em shopping runda med min mamma för skulle leta nya bhn för mina är helt slut och använda nog. Visste ni att livslängden för en bh är bara 9 månader? Jag brukar ha ganska få men det är för att jag har så svårt att hitta ibland rätt för det brukar finnas alltid något som jag hittar som gör att jag ofta till slut lägger tillbaka den i affären och går ut. Anser att det viktigt att vara nöjd med de underkläder man köper för annars känner man ju sig inte snygg i dom om man inte trivs med och det vill jag inte mer för förut gick jag ofta med sådana jag inte heller trivts med. Ändring på max på det nu! 

Kommer oavsett vad uppdatera mer nu när jag är i Stockholm för har lovat och har så mycket att berätta som är tankar känslor och vad som händer för det är mycket som är igång i mitt liv och känner att jag är på rätt väg upp från mitt helvete jag haft nu i så många år! Kommer bli spännande att se vilka fjädrar som växer ut från min styrka som jag börjar omfamna mer för att lära älska mig själv - det är ju alla vi värda! Ska avrunda nu men skriver mer och puss på er fina 💖

Lars Gustafsson

Spännande jobb i Stockholm plåtningar. Är det den Amerikanske fotografen du skrev om tidigare. Tack för din förklaring av ditt bloggnamn kom ifrån. Fascinerande. Hoppas allt går bra och att det ordnar sig för dig. Du har gåvan.

Karin Nilsson

Är inte de där nacka sjukhus?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress