Hej alla fina! Förlåt för en så seg tid i väntan på nytt inlägg, har ännu inte fått allt i ordning med mitt liv eller snarare livssituationen som sagt. Det är mycket som händer och jag försöker balansera ut allt. Iallafall! På tal om det, så kommer jag lägga lite snabbinlägg åt er på tips om makeup och andra saker som jag har att säga till om och ge betyg på etc. Det kommer komma upp så brb! 
 
Hoppas allt är bra med er?
Jag har besök hos arbetsförmedlingen imorgon på morgonen, samtidigt står jag för en utmaning med att få rätt dygnsrytm, har inte haft den rätt på hur länge som heslt nu känns det även om det handlar om ca 5 dagar. Men man blir helt seg av att inte ha rätt rytm, det känns som att de saker jag måste få gjort stressar jag med istället vilket inte är så bra speciellt då jag inte är den personen som passar in för stressen 😞
Jag hoppas på att få lönebidrag så jag kan fortsätta jobba, har också sökt massor med jobb och hade ett innan dock var det ju praktik. Men får hoppas på det bästa! Om inte det lönar sig på mötet imorgon får jag hålla tummarna för de andra jobben jag sökt att de svarar, har skrivit massor med CV till olika platser. 
Jag söker också aktivt hela tiden efter en lägenhet, men för att få en lägenhet hos de flesta bostadsägare gäller det att ha ett såkallat anställningsavtal vilket jag faktiskt inte har just nu och det kruxar till det för mig rätt så hårt. Försöker därför få tag på på ett medan jag har hopp om att samtidigt få tag på en lägenhet - så håll tummarna för mig! 💓
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress