Vilken drama det kan försiggå på Facebook, det enda som egentligen ibland räcker är att slänga upp en bild på sig själv, problemet är bara att jag har vissa gränser och har börjat följa mina egna råd jag ställer till folk och det är att anmäla. Oavsett om det läggs ned eller inte så är det användbar statistik som kan vara betydande i tex framtida brottsåtgärdar och uppskov till nya lagförslag. Kommer berätta mer om det ikväll i ett senare inlägg.
 
Ska nu visa sminket som jag fick med lyko paketet i veckan, har ju lovat att visa upp dom och äntligen! Imorgon ska jag börja testa sminket och se om det jag köpt är värt, helt ovärt kan det ju inte vara trots allt då också elf's produkter är veganska ✌ ska bli kul att testa och uppdatera om dom!

 
 
 
 

 
 
 
</div
Emilia Sjödin

Åh är highlightern bra från Elf?

Svar: Vet inte ännu, kommer testa den imorgon <3 :D
Heidi Scythe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress