Hej fina mitt i natten. Ja jag kan kan känna det att jag helt ärligt är en nattuggla, jag är en sådan som tycker om att ha flera bollar i luften och göra mycket och då jag inte är deprimerad och totalt uppriven; så går det så jävla galant för mig. Jag tänker inte neka att det är bra för mig att bara vaken så mycket och hela tiden hamna i risk för att börja lida av mina sömnproblem återigen. Men mycket har ändrats sedan jag ändrade min kost och började med mina hälsosmoothies, jag har mer energi nu och orkar mer bara jag får det som funkar att hålla i sig. Har blivit också bättre med min dygnsrytmen generellt så kan nog säga att jag kan nog börja träna också snart aktivt! 
Hur som helst iallafall så har jag ju startat en gruppsamarbete på Facebook med andra underbara människor, det är en antimobbningsgrupp som vi driver i samarbete med min kampanj #BDC som är också mitt ideella projekt och hela meningen med bloggen till hela början; att försöka aktivt på något sätt jobba emot mobbning!
Alla som vill vara med och stötta gruppen och som är emot mobbning är välkomna att ansöka om medlemskap på Facebook genom att, man får också såklart delta i diskussioner och evenemang som vi har i gruppen också. Vi försöker skapa en trygghet som vi upplevt att vi inte haft och jag känner att det är så härligt att kunna samarbeta med människor som verkligen kan förstå varandra och hålla med om det man har gemensamt; bi är emot mobbning. För att mobbning är skit och ska inte behöva existera,det finns för dålig arbete mot mobbning och ökar inte någon det, vem kommer ta tag i det? 💖

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress