Hej alla fina! Det är som sagt mycket är på gång, man kan följa mig dagligen på mina sociala medier iallafall som brukar uppdateras åtminstone fort. Jag åker också till Stockholm nu imorgon och stannar där ett par dagara för att jag ska fara på ett event samt ha en hle del med plåtningar som jag sedan kommer även dela mig av här lite, komemr försöka så gott jag kan att uppdatera från denna resa - såg att blogg.se har också än bättre version av appen efter den nya uppdateringen så känner mig nöjd när den är så himla mycket enklare att använda! 
Jag startade min morgon idag med att äntligen få ha på mig en ansiktsmask, detta blev min akutlösning från ICA igår för att jag har lite dåligt nu med pengar (vilket är så typiskt för januari månad) tills jag beställer hem den veganska ansiktsmasken som jag alltid annars använder, haha tycket såklart om att tetsa nya saker och masker och brukar även göra egna sjäkv ibland men jag är kritisk och håller mig inte till vilka produkter som helst, sen har jag mina akuta lösningar också haha! 
Ska ta och packa inflr resan senast imorgon, ärglad över att jag iallafall åker buss först och sen tåg ned för det är så himla jobbigt med flug, helt ätligt tycker jag inte alls om att åka flygbuss och jag har aldrig gjort det och jag tror verkligen inte heller att jag npågonsin kommer tycka om det heller! Det är onödigt dyrt, trångt, bökigt med stora väskor och sen tycker jag inte heller om att man behöver färdas fler destinationer än nödvändigt med tanke på hur mycket det sliter på miljön, så föredrar att åka raka vägen till centralstationen med tåget och sedan med metron, mycket enklare och så himla mycket bättre så ni inte anar det! Det sliter inte heller lika mycket på miljön, iallafall så som jag förstått det, åtminstone mer än flyg!
Ska fortsätta svara på mejl kolal kläder och göra diverse andra saker som behlver fixas iordning innan jag åker, varit igång ända sedan jag vaknade idag i meddelanden, mejlen och försökt blogga också men tiden känns knapp och är viktigt att jag hinner med allt och hoppas att ni förstår! <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress