Bild av Fanzingo, Stockholm
Hej fina, jag bjuder på en smygtitt på trailern (denna som jag laddat upp är ej hela, originalet kommer senare!) som kommer visas på SVT vilket även var denna trailern vi visade på tornedalsskolan när vi besökte dom i aulan i tisdags vilket var grymt kul, kommer berätta mer om de två dagarna senare med SVT, men nu är det sent och jag behöver verkligen få i mig ett par timmars sömn för sen är det hopp upp och åka med bussen till stan för veckans sista ärenden innan jag får ta helg!
Godnatt mina fina kittens, skriver mer imorgon (eller ja, idag, klockan är ju över tolv, lol)! :* 
 
Karin Nilsson

wow grattis så coolt!

Svar: Tack! <3
Heidi Scythe

Elsa Nybro

Häftigt kör hårt!

Svar: Yeah! :D
Heidi Scythe

happisbo

så bra att du tar upp det d¨är med bussarna, du har kört på den frågan så länge

Svar: Ja men klart, jag har en åsikt och jag tycker det är något som borde förbättras, alla från happis mellan 12-30 kom med vad ni vill ändra på till mig under hashtagen #sverigesröster :D <3
Heidi Scythe

Ali m

fint!!! :D

Svar: Tack!
Heidi Scythe

Linnea Karlsson

Kommer man få se originaltrailern snart också ?

Svar: Jo den kommer komma upp, och kommer skirva här på bloggen när den gör det!
Heidi Scythe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress