Godmorgon! Testade min nya läppstift från Isadora twist up matte lips (satin soft feel) som också är första gången jag testade. Jag for och nattduscha och kände att varför inte prova på sminket då när man väl fått det och kan inte vänta med att testa Haha! Här ju lovat mig själv att hålla mig fräschare och med det betyder det att jag också ska försöka sminka mig lite mer och experimentera!

Det här var bra:

- den är verkligen matt efter att den här har torkat och den håller super bra så det kan jag lämna att jag är extra nöjd med redan från första början! 

- Den är behaglig att applicera och torkar fort och har en mjuk känsla som inte känna "stramande" som det kan göra med andra läppstift.

- Den här har en underbar färg och verkligen är nöjd över färgen jag tog (71 black out) då den ur en mjuk vinröd samtidigt som den ger en matt satinlen finish.

- När jag drack kaffe höll den super bra! Är behövde inte fylla på alls efter att jag hade druckit färdigt! 

Dåligt med den:

- Man behöver egentligen egentligen en läppenna i samma färg för denna om ej en mörkare, då den lätt kan rinna ut i läpplinjen under tiden den torkar...


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress