God kväll Fina!  Har varit jätte upptagen med att sköta mailkontakt och planera de sista mötena innan jag åker ned till Stockholm för att ha diverse plåtningar. Har också testat på nya sminkningar en del och denna gång kladda jag runt lite och kom fram till att jag skulle ta och lägga upp det lilla jag kom fram till med resultatet. Inte nog med att jag inte hade någon aning om vad jag skulle sminka eller så - det blev bara på måfå men kanske inte en dålig idé att göra sig av med smink innan det går ut sista datumet genom att ta och testa på nya tema sminkningar?
Vad tror Ni? Kan det vara intressant kanske att se tutoruals på det? Kommentera! 




Blubb Svensson

Åh häftigt! :D

Svar: Tack så mycket! <3
Heidi Scythe

Karin Nilsson

sNYGGT!

Svar: Tack! <3
Heidi Scythe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress