Hej alla fina! Nu är det så här att jag har varit i Umeå på inspelning till programmet som kommer också spelas på svtplay, och sen har jag också träffat mer av teamet och de härliga människor vi kommer få jobba med, grymt verkligen och kan säga att jag har haft det jättekul! Det kommer jag berätta senare mer om men ni kommer få ha liiiite tålamod för det.
Det är så att jag har också nu åkt ut på en hjärnskakning så jag kommer behöva vila i ett par dagar tills det blivit bättre och läkarens rekommendation är att inte sitta vid en dator eller telefon eller tv för mycket för det är inte bra då man har hjärnskankning. Det gör att hjärnan får för mycket att fokusera på och vid en hjärnskakning så behöver ju hjärnan vila och oftast sover man mycket, vilket jag har gjort. Jag har lite problem med att jag har trauman så kan få panikångestattacker från och till, tur som är så har jag hjälp till att lugna ned mig så det ordnar sig, men kan tänkamig att det är jobbigt för den andra personen just nu som hjälper till varje dag. Usch, var också till akuten igår och genomgick en skallröntgen för att kolla läget pga symptomen, men det ser bra ut och allt kommer nog gå intakt så det finns inget större att oroa sig om iallafall! 
Men jag vill ändå skriva ett inlägg så ni vet läget och att jag kommer såklart uppdatera då jag kan fram tills att jag har helt återhämtat mig och är tillbaka på banan igen med alla mina projekt och dylikt jag har igång just nu! :) Under tiden hoppas jag att ni svarra på min enkätundersökning som jag har om mobbning, det är en viktigt undersökning som kommer att bli underlag för mitt projektarbete som jag kommer fortsätta med i kampen moy mobbning, och alla som redan svarat på den ska ha ett stort tack för det är viktigt för mig och så många andra! Nu kommer jag fortsätta vila och inte sitta så länge vi datorn lol, kram på er <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress