28 augusti 2018

En trött start

LIFE OF

 
Godmorgon! Idag kommer jag starta min dag med onyttigheter vad än någon har att säga om det. Varför? 
För att jag är otroligt trött, var vaken och städa till klockan fem på morgonen, upp klockan sju igen för att sedan gå ut med hunden, duscha, tvätta och skura och städa bakgården. Nu är det åtminstone fixat helt färdigt och jag är gudars nöjd över min städningsinsats - jag råka överdosera aningen på kaffe som också att jag inte kunde sova. Men det kommer bli kul sen på eftermiddagen idag när jag skla till stan, jag kommer vara så himla trött.
Varför jag också vakna tidigt och hållt igång är för att så enhetschefer ska återigen komma och kolla på min lägenhet, som jag har skrikit och klagat om hur mycket som helst att det behöver fixas. Äntligen händer det något efter all kontakt med hyresgästföreningen bland andra! 

Nej, nu ska jag sminka mig också haha - bra det här! Ska också till affären en sväng för att ladda upp med snacks och energidricka för min mage pajar om jag seriöst dricker mer kaffe - lovar! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress