Hej alla fina! Nu är äntligen våren här och jag är i full rulle med att spana efter sneakers som jag ska köpa, men jag får fet beslutsångest och vet faktiskt inte vad jag vill ha, finns ju så himla mycket fina sneakers som man bara dör för att ha i skoskåpet! Jag är van med att ha svart men skulle gärna ha lite annan färg, gick runt på olika sidor för att spana och valde att ni får faktiskt hjälpa mig välja, haha - det här är mina favoriter från alla sidor och dessutom så söker jag ju såklart på REA då jag älskar hålla mig till budgeterad stil nämligen - mer pengar i plånboken skadar ju aldrig eller hur?

Vilka skulle du välja? 
 
Klicka här >> för att gå till Nelly!
 
 
Klicka här >> för att gå till Ellos!
 
 
Klicka här >> för att gå till Zalando!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress