Hej alla fina kittens! Vilken resa jag haft i Stockholm då jag reste ned den 8:e - kom hem i torsdags på morgonen och direkt var man en sväng till stan på diverse möten samt träffade man fina Sarah också och svåger som också bjöd på kaffe! 😍 Stockholm iallafall, bjöd på ett riktigtäventyr denna gång och träffade även nya underbarar tjejer som jag klickade med sjukt bra och man tackar ju aldrig nej till nya vänner som är likasinnade som en själv liksom!? Dom finns där ute, det gäller ju bara att hitta dom! Jag vet inte vad jag hade gjort utan de underbara vänner som jag fått i mitt liv - ärliga och godhjärtade människor som man alltid faktiskt inte finner så lätt i livet och dom som man finner som är så ska man ta hand och värna om tycker jag! <3 
 
Huvudsakligen åkte jag till Stockholm för att fira min vackraste Faith som skulle ha en pinkparty - där det serverades supergod kindertårta, grymt goda drinkar och shots och et bjöds på en hel drös med underbart sällskap och umgänge som man bara dör för att träffa - jag är så lycklig över att jag fior även om min ekonomi inte riktigt egentligen tillät det i nuläget. Jag ångrar inte ett dyst, pengar är inte värt mer än de minnena jag kommer för alltid ha med mig från denna fest och denna vistelse. 
 
När jag kom fram på morgonen så åkte jag direkt till mian föräldrar för att lasta av och sedan åkte jag och akut handla presenter, jag hade ju inget att ge och vägra komma dit utan presenter för det skulle bara känts drygt av mig tycker jag - och lyckades hitta presenter som hon blev superglad av! Min mor hade målat också en vacker vinbox till henne i vitt med rosa rosor som hon också blev superglad över. Och hennes klänning, åh vad jag verkligen älskae hennes klänning - en äkta prinsessa!!! 😍 Senare for vid på krogen såklart då lokalen var uthyrd till en viss tid - vi alla for inte på samma ställe men en del och det var verkligen grymt! 
Kommer berätta mer om krogen sen i ett nästa inlägg och om vad som hände där (u got no idea!!!) 😇 Nu kommer jag fixa färdigt mina papper och dylikt som jag blivit efter med, men kommer skriva del 2 snart så håll utkik :* 
 
The shot is making the face! <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress