Haha, håmen omfg, det här är seriöst världens minsta kamera! Haha, en av mina kompisar som jag åkte till stan med bara tog fram denna ur fickan ''Har du sett världens minsta fungerande som jag letar minneskort till?'' och jag bara stirrar och dör sötdöden! JAG VILLE OCKSÅ HA EN DIREKT!
 
Jag hade laddat ned appen wish förut (vårifrån denna kamera är tydligen) men då så många pratat illa om deras leveranser så tog jag bort den för jag aldrig vågade beställa därifrån, min kompis on the other hand beställer med faktura, det här har jag ju inte kunnat göra förrän nu så den tanken slog ju mig aldrig in heller, men nu jädrans ska jag också ha en sån här! Hey wish here I come, har ju sett hur billigt dom har sina grejer för och lätt att jag ska nu testa köpa därifrån - och den här kameran också, han ska inte få va ensam om denna unikvitet! Haha!
 
Jag ska börja skriva sammanfattningen från stockholmshelgen så jag hinner färdigt med det och lägga upp  på sidan innan jag har möte med ungdomsrådet, åh ska bli så kul att få framföra allt som jag och Emma har fått lära oss och så vidare där borta, och alla ideer som också sprudlat upp i min och hennes huvud på grejer vi kan göra här! Taggad som bara den, skriver mer sen och glöm inte följa mitt sociala liv på instagram och facebook <3 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress