Hej alla fina kittens! Måste säga att jag verkligen är överlycklig för vad denna tjej kommer göra för mig, så som hojn kommer ställa upp för mig och hjälpa mig. Jag har haft otroliga problem med att ha en balanserad kost och träning, antingen så håller jag det typ en månad och sen så måste jag börja om. Vill också fara på gym men förstår ju inget av maskinerna, och känner att någon som känner mig bra kanske borde coacha mig då jag kan vara lite jobbig haha! 
 
Jag kom att tänka på min bästa vän Tina direkt, jag vet hur hårt den här bruden brinner för träning och hälsa, och ett av hennes drömmar att coacha folk och hjälpa dom till ett bättre liv (om ni vill kika på hennes blogg, klicka här >>) så då frågade jag henne om detta är något hon skulle kunna tänka sig hjälpa mig med, och här är vi nu, redo att om några veckor börja träna tillsammans och vi har redan nu börjat slipa kost etc, allt tack vare denna brudens pepp och inspiration så är jag med taggad än någonsin! Snart jäklar så ska ni se på en muskulös liten satheiduskaja ;) haha!
 
Tina kommer även vara Helgens Awesome som är nu imorgon där jag intervjuar henne om hennes träning men också drömmar och det hon brinner för. Missa inte det! <3
Då det kommer till träningen så kommer jag absolut uppdatera bloggen med progressen så både jag och tina kanske kan lyckas inspirera er andra där ute också och dela med oss av grymma tips! :D Åh längtar!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress