4 september 2017

Myspys med hårbollarna

LIFE OF

Godmorgon kittens! Har just vaknat och se på dessa gosingar som alltid är och myser i sängen med mig, och den andra katten också (har ju två katter), fett mysigt, speciellt då min pojkvän tkr om att stiga upp direkt han öppnar ögonen och snubblar alltid till toan, haha dp ligger jag här och myser med dessa hårbollar! 
Som sagt, då var det måndag, ska ta och åka till stan imorgon och idag ta en lugn dag där jag planerar massa grejer istället då jag har också jobb jag ska uppfölja planering uti också. Ska också ringa massa viktiga samtal då jag har mycket myndighetsgrejer på gång nu, lol allt på samma veva verkar det som.
Ska börja stiga upp jag också efter att jag myst en stund till med dessa lurvar, godmorgon på er! <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress