Godmorgon fina, hihu är i full gång med min såkallade 4 veckors planering, då mina katter är utekatter så har ju jag inga klösträd hemma, har ju hur länge som helst tänkt skaffa men inte haft råd med det då jag varit i skulder som gjort att jag inte haft råd - men nu har jag äntligen köpt in ett träd och en korg till katterna så dom trivs bättre- Då dom är ute får dom ju en hel del med aktivering men som sagt så behöver dom det inomhus också plus att det minskar risken att dom river på möblerna då jag inte ser (även om dom inte gör det lol).
 
Daisy, den nya kissen som kommer hit om ca 4 veckor kommer också vara en innekatt första perioden om inte forever typ, delvis för att hon också är en ragdoll och den rasen är mer passande för innekatt, så får lära känna henne först till fullo innan jag bestämmer mig för att låta henne gå ut om hon nu skulle vilja vara ute ibland. 
Haha, har även gjort en inköpslista på saker jag ska inflrskaffa till katterna, bland annat kattkojan som jag kommer ha för vintern för de som går ut. Kommer också skaffa en ny säng och därienom även inreda om i sovrummet litegrann. Katterna sover oftast i sängen med mig, speciellt Lillithy ligger bredvid med HELA tiden haha! Länkar finns under kollaget, vissa siffror blev dubbla då jag tappa räkningen när jag gjorde kollaget, whoop <3 
1 / 2 / 3 / 4 / 5 5 / 6 / 6 /  7 / 8
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress