Sitter just nu och håller på att packa, jag ska ju åka till Stockholm nästa vecka för att hämta kattungen och vet ni? Jag ser på hunden direkt att han känner av att jag ska åka iväg och han ser värsta nedstämd ut, tog bilder på han då han ligger på Mattis skor i hallen och kollar på mig apledset - mitt hjärta dör alltså! Haha vill ju inte nästan lämna han här till Matti som vakt då han se sådär ledsen ut ju, aww bubben min <3
 
Ser framemot denna resa iallafall, har också velat träffa Faith hur länge som helst nu (ni kan klicka här >> för att komma till hennes blogg) och jag tackar inte nej till att träffa morsan och mina andra kompisar där nere heller! Kommer säkrt stanna ett tag och  umgås med morsan också! <3 Nu ska jag fortsätta packa och gråta sönder inombords åt hundens miner!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress