Godkväll alla, hoppas ni har en trevlig fredag? Jag har aningen lite problem med min andra blogg, jag kan inte logga in på den så det kommer komma upp inlägg direkt jag har återställt mitt lösenord dit och fått hjälpen av supporten <3 Skriver det ute i mina fb och messenger stories också ni kan bli uppdaterade om vad som händer på båda mina bloggar. Glöm inte också att följa mig på twitter, instagram och min gilla sida också, det är bara att söka på Heiduskaja så kommer ni hitta mig på alla dessa sidor, sök också på Google så kan ni finna mig annanstans där jag också existerar ute på nätet haha! :D
 
Här är den nya sminkningen som jag hade på mig idag och som jag kommer visa hur jag gör i en tutorial på min grupp i övermorgon, det är Beuatysecrets by Heidi Lie >>, sök där och ansök om medlemskap så kan ni se den och även följande sminklives och aviseringar om när dessa kommer upp! Och sen får ni inte heller missa Helgens Awesome som kommer upp imorgon klockan 16:00!
Nu ska jag kolla ett nytt avsnitt av serien Blacklist och äta nudlar, skriver mer sen och glöm inte att följa mig på sociala medierna också, det händer mycket saker där också och inte bara på min blogg, och sen får ni gärna följa min beautysecrets grupp också! <3  Puss på er och ha en trevlig fredag! 
 
 
Lars Gustafsson

Du jag kan inget om smink. Men du ser häftig ut

Svar: Tack så mycket!
Heidi Scythe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress