Godmorgon på er! Idag ska jag köra på för fullt! Har planerat in min plåtning och förberett för den, är nästintill helt färdig med mina sammanfattningar till ungdomsrådet, och företagandet fortsätter med att jag har igång två stycken tävlingar denna veckan på min skönhets och hälso grupp facebook som heter Beautysecrets by Heiduskaja, gå gärna in dit och delta så får ni chansen att vinna jättefina priser!
 
Min morgonrutin, jag älskar den, brukar börja med en ansiktsmask, sen olja in håret som jag brukar göra morgon och kväll och sedan under tiden masken torkar så fixar jag iordning frukost, tvättar av mig och applicerar hudkräm. Låter krämen torka varsamt medan jag äter frukost och börja jobba med antingen mina projekt eller med mitt företagande på nätet - det händer ju så himla mycket i gruppen hela tiden så det är aldrig en day off, sen så är jag ju här med er också hehu! <3 Kommer bli mycket att stå i idag för jag MÅSTE bli färdig med mina sammanfattningar - vill inte svika rådet liksom! 
 
Dags för mina rutiner innan jag ska borsta tänderna och sminka mig, kommer ha en smink tutorial också snart i min facebook grupp så se till att inte missa den om ni vill se två stycken nya tutorials! <3 PUSS <3
'
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress