Den här hashtagen går runt supermycket nu, den har faktiskt välsigt mycket av samma mål som jag har med min kampanj #intedinhora vilket är att belysa våldtäkt och det hemska med det, detta stödjer jag och jag hoppas ni också vill stödja min kampanj! Nämligen är dessa hashtag med samma mål och ju mer uppmärksamhet människor får med att det EJ är okej är bara bra!
 
Målet med min kampanj
Ett av målen jag har med min kampanj är att belysa våldtäkt och sexualiserat våld såsom #metoo skall göra, detta för att deta är otroligt viktigt att folk ska förstå att det verkligen inte är okej och är något vi måste kämpa mot varje dag för kvinnors och mäns och barns säkerhet. 
Detta görs genom att utsatta får anonymt blogga hos mig och berätta om det som hänt med sina egna ord. Jag behåller mig tystnadsplikt och det kommer inte finnas någon chans att eran anonymitet skadas vid och efter publicering - håll också utkik för den första anonyma gästbloggaren som kommer upp ikväll kl 20:00!
 
Ett annat är att straffen för sexualbrott höjs i Sverige - hur detta kommer till kommer komma fram under jobbet med kampanjen #intedinhora. 
Hjälp mig gärna att belysa detta med att även hashtagga #intedinhora OCH #metoo! <3
 
Jag kommer själv dela med mig av ALLA gånger jag blivit våldtagen, och dessa kommer inte vara vackra för det finns inget vackert med det, därför kommer känsliga läsare att förvarnas. Jag tycker att varke våldtäktsman förtjänar att veta hur fel de gjort, och att riksdagen ska börja FATTA att en lagändring verkligen borde göras där våldtäkrmän inte går fria under villkorligt på 3 månader, det är inget straff, det är ett jävla skämt. 
Kommer börja publicera min story snart, den första storyn. Det kommer ta hårt på mig att skriva dom, gräva upp minnena jag velat sudda bort sen jag var 4 år, men nu släpper jag ut en del av ilskan i text - för det är dags att verkligen inte hålla käften mer om det.
 
Jag har aldrig gjort något fel när jag blev våldtagen.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress