Hej alla! Det har varit lite bugg på bloggen, mycket texter som jags krivit som jag sedan publicerat i inläggen har inte dykt upp, och vissa bilder har cokså försvunnit ur inlägg just efter att jag har tagit och publicerat dom - och sen t¨ä'nikte jag att fan vad är problemet egentligen!? Så jag tog och kollade i inställningarna då jag uppdaterade designeni mobildversion (då den hade också krånglat för vissa läsare tydligen), och hade råkat komma åt en knapp så det hade sett fuffens ut pga det. Men nu är det återställt och inläggen skall fungera som de skall, tack och lov - och då kommer mina inlägg om Borlänge och Stockholm också komma upp åt er <3 
Jag har även haft problemen på mina andra bloggar likaså fast de är av andra anledningar vilka jag ej kan svara på, har fått gudomlig hjälp av supporten iallafall vilket är grymt så de problematiken som fanns där är även återställda, skönt!
Hade haft fundering på att ta bort min facebook, men så blev inte fallet då jag ins¨åg att jag skulle förlora den enkla livsstilen till att hålla kontakt med i princip alla jag känner, för alla dom har facebook och messenger och jag jobbar även på sociala medier så det skulle känts fel i slutändan tror jag. Har inte gått ut med detta meddelande ut på facebook ännu, men ska ta min tid och svara till alla senare idag då jag hinner med det, jag har kyrkokör klockan 16 idag och det kommer det vara varje måndag så framöver (förutom kanske på specifika helgdagar), kommer bli grymt för alla från integrationsprojektet är också där på samma kör så känner ju typ alla där också haha- grymt! Nu ska jag fixa mig så jag hinner till bussen, har ännu inte sminkat mig eller något trots att det var planerat redan flera timmar sedan! Godmorgon på er! 
 
Lars Gustafsson

Så du sjunger i kyrkokören. Jag gillar att lyssna påverka körer. Men jag sjunger som en kråka. Ja du förra verkar hade också jag problem med bloggen, men de har fixat det nu.

Svar: Jo det gör jag men nu har det varit aningen inaktivitet kring den fronten då det blev 2018 <3
Heidi Scythe

Josefiwwwe

Grymt att du cokså sjunger i kyrkokör! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress