Ja, ni kan ju säkert gissa vem som är lycklig, jag deltog ju i en facbook tävling där Glossybox >> lottade ut 10 stycken håroljor från LUAM >> och jag hade turen att vinna ett av dom - är så glad att jag deltog. Iblabnd lönar det sig att delta i tävlingar, jag har på senare tiden också deltagit mer på tävlingar på facebook men det är också för att man alltif ändå rätt mycket tur att vinna, man vet aldrig liksom!

Brukar alltid ha olja i håret under natten, upplever att det blir mer av en win win då jag helt enkelt inte annars vill gå runt med fettigt hår på dagarna och se ofräsch ut om det skulle helt plötsligt bli att man åker någonstans eller dylikt. Helt enkelt trivs jag med att multitaska, och att ta en skön dusch på morgonen gör också att jag vaknar på ett bättre sätt. Är trots allt en rejäl surpuppa på morgonen vilket brukar resultera i dryga kommentarer och snäsiga miner, ajaj... 
 
Men det här kommer göra bra för mitt hår hoppas jag, för den delen är det alltid kul att testa på med nya produkter till håret, jag har ju inte heller riktigt ännu hittat produkter som funkar alldeles flawless på mitt hår - utan de jag använder nu funkar grymt bra - men inte nog för den typen av hår jag har (egentligen skulle jag behöva besöka en frisör för guidning...)! :D
JennieyLove

vad roligt att du vann. Grattiz. kramiz<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress