Fyfan vad jag är förbannad just nu, känner att jag verkligen behöver skriva av mig lite!


Är så jävla less på människor och deras ursinnigt idiotiska anklagelser! Är så less att jag inte orkar bry mig ett jävla skit och blev så arg att de sluta med en ren utskällning i textformat över facebook. Problemet med mig är att kan man inte be om ursäkt ens när man gjort fel mot den, då tycker jag att man förtjänar en utskällning! 

Har så kort stubin att det bara osar om det, och nej jag har inte ångest för det kan skrivit. Jag skällde ut personen, och rakt av blockera hen sen. En ursäkt tar inte länge att skriva, så de är rätt jävla uppenbart att personen just nu är en käpprätt idiot (ja iallafall betett sig som en!), och här sitter jag och ventilerar. 

Tack att ni orkar med mitt klagande, men är så less på folks jävla falska anklagelser och ändlösa skit snack! Ska fan i mig skaffa manikyr och sånt skit till mitten fingret - fan dags för de nu!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress