Hej alla fina! <3 Har just kommit hem från jujutsu träningen, men idag gick det inte som planerat riktigt - jag balla typ ur och kunde inte fortsätta mitt i allt, fick någon typ någon sorts prestationsångest lol. Nåja, sånt händer ibland, kan hända att jag kanske var lite för trött idag också. 
 
Innan träningen hade jag besök av en polare till mig som ska åka till Afrika och vara där i ett halvår om två veckor, han var ocg hälsa på i trakten och klart jag skulle bjuda på kaffe om han skulle spendera kommande halvåret i en annan världsdel. Blev mycket intressanta diskussioner uti Afrika, kriget och parasiter haha!
 
Kommer blogga mer imorgon, ska gå och lägga mig tidigt idag då det är måndag imorgon och jag behöver fokusera på att plugga, for realz! Det är på tisdag min recension skall vara inne och jag har inte ens börjat med den då boken inte är ens färdigläst. Ska ta och läsa lite ikväll och sen ca 2 timmar imorgon, tror jag inte behöver mer än 4 timmar för att läsa ut hela boken och jag är snabb på läsa iallafall på svenska hahah! 
Godnatt! Kom ihåg att delta i Veckans Blogg >> då vinnaren utses imorgon !
 
Btw! Då jatg varit på träning idag ska jag ofc tipsa om träningsshopping, här är fler av mina favoriter frpn BRING! <3 Länkarna till produkterna hittar ni under kollaget!
BRING SPORTSWEAR
MESH Sweater | Pink Pastel Top | Black Crop Top | Gray Tights | Red Tights | Pink Tights
Sponsrat inlägg
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress