Så jag bestämde mig för att helt plötsligt testa på att prenumerera på Glossybox >> och fick hem februari paketet i fredags som kallades för kärlekspaketet - kan säga att jag verkligen inte ångrar att jag tog prenumerationen. när jag räknade ihop värdet av allt jag fått inklusive presentkortet till MOCKBERG så landa jag på 1700 kronor! o.O Jag tog en halvårsprenumeration och betalade en tredjedel av det från värdet som fanns i första boxen jag fick - ansåg att det var så pass värt att också ta en Manbox till min pojkvän också helt enkelt även om den kommer ut var tredje och var i var månad. 
Det här är en liten snabbtitt på vad jag fick i min box, och alla er som vill testa på att prenumerera också kan göra det här >>, hihu efter min första gång så kan jag säga att det känns värt det iallafall! :D
 
#glossymoment #glossybox
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress