Ibland sitter jag och dagdrömmer, då jag var yngre så satt jag ALLTID och dagdrömde, eller när jag promenerade lol, gör jag ibland nuflrtiden också. Något jag ofta tänker på är hur jag egentligen skulle vela att mitt hem ser ut, om jag flyttar till Stockholm till exempel. Det är alltid kul med inredning och det är något som jag verkligen har intresserat mig för ett bra tag.
 
Jag älskar ju nya ideér och lite modernare stil, och definitivt trä. Fyfan jag älskar trä, trägolv, trämöbler ja, trä! Haha, och sen har jag ändå en smak för goth, jag älskar goth stil! Haha, borde egentligen göra kollage oftare på hurdan inredning jag verkligen älskar och hur jag ibland mixar ihop mina inredningsideér också. Skrev ju om det mycket förut, may I should again? 
 
Vad tycker ni?
Ska jag blogga lite oftare om inredning kanske?
 
Klicka på länkarna under bildkollaget för att komma till sakerna!
INREDNING ELLOS
 
Ampel | Lampa | Kuddfodral | Timglas | Lyktor | Radjur | Poster | STHLM Poster
Sponsrat inlägg
 
essa

jaaa!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress