Hej mitt i natten om vi säger så. Det var egentligen meningen att fara och umgås min kompis och svåger idag men då både jag och min kille råkade försova oss så ansåg vi inte att det var riktigt värt de att  åka med buss då det är lite svårt med skjuts hem.

 
Ni har nog hört mig tjata om det förut, men dom där förbaskade bussarna gpr kanske inte fortfarande heller den tid jag skulle vela, haha! En 00:00 buss skulle vara så kung på helgen som sista buss än 20:15, å andra sidan sen så är jag överlycklig över att byabussen går också hem åtta! Det har den inte alls gjort det förut! 
 
Har ruskigt svårt att sova och det är nog pga att det alltid är så ljust här uppe i norr på sommaren. Haha och mörkt hela tiden på vintern! Vilka omständigheter va?! Inte undra på att mitt dygn är kocko. Upptäckte mitt i mina mitt i natten tråkigheter att jag har världens friaste tid till att börja smida planer för min Youtube faktiskt. Kommer berätta mer imorgon om det, då jag känner mig ändå lite seg och trött lol, passande läge för att kolla ett avsnitt av orange is The new black!  😍💗
 
Godnatt mina finaste kittens! 💗
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress