7 juli 2017

Dagens outfit

LIFE OF

Vill inte nu vara allt för pjåkig av mig, men när det kommer till sexualisering och massa antagande blir jag besviken och arg. Folk har tydligen något problem mwd att jag gör videos som jag gör, att det är "för utmanande" eller horigt. Förstår inte. 

 
Jag kommer fortsätta göra videos, gifs och mina inspelningar på mitt vis. Sex är normaliserat i vårat samhälle, men sexualisering är inte okej, jag är ibte horig för att jag spelar in en video på ett lite "utmanande" sätt. Skärp er för fan, så jävla b (barnsligt) av vuxna människor hacka på folk med fördomar direkt man ser lite hud och peka ut en som något dåligt. Då är man inte så bättre själv. 
 
Enjoy min outfit! Den är fetr skön och är total förälskad i mina byxor som jag fick av min älskling när vi var och handlade 💗 länkar också såklart till er!
 
TRÖJA / HAREMSBYXOR / HALSBAND
http://www.instagram.com/heiduskaja
http://www.facebook.com/heiduskaja
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress