18 augusti 2017

Nya projekt uppdagas

LIFE OF

Hej kittens!  Kan gott säga att allt går sä himla bra! La ut en annons på en foto grupp på Facebook att jag var intresserad av modell projekt och nu är tre stycken helt igång, dvs about to happen, under progress typ!  Sen även projekt dp jag kommer åka till Stockholm och jobba, blir en del planering men det här kommer nog gå bra och härligt att vara mer uppe på fötterna och i farten.


Försöker även ta upp mina kontakter då depressionstiden gjorde så att det blev mindre av och jag låste in mig rätt rejält för att falska människor betedde sig som fittor. Usch för falska vänner. Inget att lägga energi på 👌

Fler uppdateringar från fotograferingar kommer komma upp på min Facebook sida, där ni kan följa mig också förutom här på bloggen och Instagram 💗 delar med mig av 4 oredigerade bilder jag har varit på fotografering i Stockholm, har länkat hans Instagram för de intresserade!  Nu ska jag börja jobba lite och sen ut på promenad innan jag åker till stan! Puss på er! 😘💗

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress