Alla nattugglor sägger jag redan godmorgon till! Har helt enkelt inte sovit alls under natten och beslutade mig för att dugna istället n'är jag liak väl inte fick tag i John Blund för inatt heller, ugh jag börjar bli så fett less på dom här sömnlösa nätterna. Tar tag i det på VC snart om det här inte börjar ordna sig, jag menar, jag kommer ju dö av sömnbrist annars!!!!
 
Tänkte iallafall fortsätta med min veckotema ''fashion, och tipsa om blusar! I allmänhet tycker jag att blusar kan vara något av det snyggaste man kan ha om man vill ha en simplare outfit och se lite mer pryd ut (ja, kan säga att jag verkligen surfat på plagg nu under natten när jag inte lyckats få sömn lol). 
 
Vad tycker ni om blusar?
Länkarna finns under bilderna!
Blusar från Asos
 Sponsrat inlägg
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress