Hej alla! Som sagt sitter jag nu såhär uppe mitt i natten och är full av energi, min dygnrytm är verkligen något extraordinärt åt helvete, sover ett par timmar på dagen och ett par timmar på natten, blir så sjukt jävla less på det hela att det inte är sant! Sitter och tillbringar den mesta tiden till att försöka söka runt på blommor som man kan skaffa in till hemme så det blir en trevligare miljö, sen blöddrar jag runt på både ikea och på lyko och andra sidor där det finns massvis med saker jag känner att jag behlver och vill ha.
 
Vill nu tipsa om ännu mer produkter från xbeauty som jag blivit sugen på, som jag svarar även till frågan så har kag också beställt från xbeauty och tipsar gärna om deras produkter då jag blev nöjd med min senaste beställning! Länkarna till produkterna hittar ni som vanligt, under bilden, såsom en rabattkod som ni ännu kan använda er av! :*
 
 
Frågan är ställd av Blubb >> 
Hört lite kring företaget men ej vågat beställa riktigt. Stämmer deras leveranstider och är varorna äkta?
 
Svar: Hej! Ja, absolut! Jag har själv beställt dip-brow >> och x-lash vid varsitt tillfälle och det var inga problem med leveranstiden och var väldigt nöjd med produkterna! Jag är dock den som alltid tar min tid på mig att bestämma mig för om produkterna är verkligen bra eller inte då jag är riktigt petig - men så som det ser ut hittills så kan jag verkligen inte klaga! Jag tycker du ska ta och prova!
 
HÖSTFAVORITER + RABATTKOD
1 | 2 | 3 | 4 | 5
Sponsrat inlägg


MATILDA

Ska kika in! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress