Hej alla! Som sagt har jag vänt på dygnet så nu sitter jag här mitt uppe i natten igen och skriver lol. Har varit tidigare idag till stan, kan säga att det kändes skönt att komma bort hemifrån lite, sen så for ju jag och min bästa väninna Therese på ikea med barnen. Vi käkade ikea lunch också och hade det jättetrevligt, var också nu en stund sedan jag och hon umgicks så det kändes bra att få göra det! 
 
Märkte ju nu att La Redoute >> har ju världens höstrea på G, den har varit igång sen måndags, men eftersom de dagarna redan passerat så tänkte jag att langar lite rabattkoder till er shoppingintresserade. Det är en kod repsketive dag som ni ser i tabellen här under, varje kod fungerar i 24timmar om man säger så. Passa på nu, kan säga att erbjudadenda ser ju inte dåliga ut! Varsågoda! :*
 
Wednesday 26/10 - KOD: Owear40 BILD 40% på ytterkläder +Gratis frakt vid köp över 500,-
 
Thursday 27/10 - KOD: BOTTOMS INGE BRA BILDER 50% på underdelar +Gratis frakt vid köp över 500,-
 
Friday 28/10 - KOD: RESSEN HOPPAR 50% på R-Essentiel +Gratis frakt vid köp över 500,-
 
Saturday 29/10 - KOD: Home40 40% på hem +Gratis frakt vid köp över 500,-
 
Sunday 30/10 30% på ALLT +Gratis frakt vid köp över 500,-
HÖSTREA hos LA REDOUTE
Stickad tröja | Lackade boots | Kappa | Klänning
 
Sponsrat inlägg


Fröken Rödlök

Visst är det lätt att vända på dygnet? Jag försöker att inte göra det nu när jag är sjukskriven så väljer att gå upp när sambon gör det för att äta frukost tillsammans med honom :)
Aldrig handlat på LaRedoute men oj vilka fina rabattkoder du ger oss :)

Psst ... Jag raggar lite röster för att vinna Månadens blogg hos Sofia - vore glad om du ville rösta!
Gör du det, tackar jag genom att länka dig i min blogg oavsett om jag vinner eller ej men glöm då inte att lämna en kommentar så jag vet det :) Sorry för detta sättet att ragga på! =) http://sofiawerlin.se/2016/october/manadens-blogg-rostning-2.html
Tack!!

Olivia

Grymma tips. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress