Det är så udda sätt hur jag lärde känna den hör underbara tjejen som också är grymt snygg och har sjukt fint om jag ska kalla det, portfolio! Vi träffades via facebook och började på så vis ha kontakt, och det var denna bruden jag träffade i Linköping för första gången!
 
Faith, vem är du, var kommer du ifrån och hur är du som person?
 
Vad är dina intressen och erfarenheter?
 
Har du några drömmar, vilka?
 
Jag ser att du har under lång tid haft underbara studiobilder på din facebook, har du någon gång tänkt på att arbeta som professionell inom modellyrket?
 
Var ser du dig själv om 10 år?
 
Vad är det viktigaste, tycker du, att tänka på för att uppnå sina mål man ställer?
 
Skulle du kalla dig modell?
 
Vad tycker du är för- och nackdelarna med modellbranschen?
 
Var hittar du din inspiration från till din glamorösa stil?
 
Du har varit med om en del tråkigheter bad jag vet, är det något du vill dela med dig utav? 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress