Godkväll, eller typ natt, på alla som fortfarande är vakna pga pokémon! Haha, har gått nästan en mil idag öfr pokémon och ja, nog har jag hittat en del lol. Kan erkänna rakt av att jag har blivit lite beroende av spelet, men det är faktiskt skönt att spela samtisgt när man promenerart tho.
 
För den delen så tycker jag ju verkligen om att promenera också. Känner dock av på min rygg att mina converse kanske inte är dom smartaste att gå med på långa promenader med, så jag bestämde mig för att beställa ett par nya skor, ni får se dom sen när dom kommer från e-zystore .

Jag var även med Therese till Kalix idag för att luncha och umgås, och även träffa Sara när hon hade rast, kan säga att det var verkligen skönt att få komma bort lite från lilla byn jag bor i och för den delen spendera lite tid med vännerna jag inte riktigt hunnit hänga med i sommar!

Men nu, är det dags att dra till sängs, känner att jag håller på att somna sittandes på stolen med ögonen i kors typ lol, godnatt! Glöm inte kika på rabattkoden som är exklusivt också för mina läsare till e-zystore! :D
 

Länktext

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress