19 december 2016

v51 - #musicmonday

LIFE OF MUSIK

 
Hej alla! Efter jag helt enkelt är en såkallad ''musikfreak'' (hade det inte varit för min kille så hade jag haft igång musik 24/7 liksom) och brukar alltid ha spotify premium och lyssna veckovis på ny musik och upptäcker därigenom massvis med musik som jag fyller mina spellistor med! Därför väljer jag att sluta dalta runt med en låt åt gången och kör 10 låtar istället på min eargasm-tema och kommer hädanefter kalla det för music monday!

För den delen vet jag att det finns så himla många fler som mig där ute som direkt dom vaknar drar igång musik på datorn eller via auxen i bilen, så varför inte dela med mig av sådan musik som jag verkligen diggar? So enjoy, hoppas något här faller någon i smaken, och jag lovar att jag har ändå varierande smak och inte bara ''sunka dunka'' xD Cheers! :*
 
 
 
Bea

Kul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress