Hehu, alltså ibland råkar man ut för lite småwtf grejer i en simprl vardag när man bara sitter och surfar på nätet, i detta fall sökte jag bilder på hår till ett nästkommande inlägg som jag håller på att förbereda, och så stöter jag på en bild som fastnar. Jag stirrar en stund på det och börjar garva, och tappar på min killes axel.
Han kollar, och säger; ''Vad fan jag kolla att det där var du!!!!''
Well, och jag kollade att det där var jag, hahah innan jag insåg att nope it wasn't!
 
En look-a-like, haha, alltså hon har håret så som jag brukar ibland/ofta ha det (well, har väl gjort en del snokande på hennes blogg >> som jag kan erkänna är värd att kika in på!), hon verkar digga liknande stil som jag också osv haha! När jag väl såg en bild där hon hade blått hår (lol coincidence) så kolla jag mer bilder så var jag tvungen att jämföra, och ja, nog syns det likhet! 
Vad tycker ni!?
 
Shiro Samurai

MJeh, tycker faktiskt inte ni är lika alls. x) Kanske pyttelite men jag hade inte alls reagerat på det om du inte hade nämnt det, hehu.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress