Hej alla fina!
Nu när jag smått börjat blogga igen, så kommer jag ju även börja hålla igång min kampanj mot mobbning och depression (BDC) lite mer, men denna gång vill inte bara jag dela med mig av kampanjen till er, utan jag verkligen skulle vilja att vi kan ha mer nytta av kampanjen tillsammans.
Och därför, så har jag gjort så att ALLA som vill, kan dela med sig av sin livsberättelse, under kategorin BDC här på min blogg - och om man vill får man dela med sig bilder, eller vara helt anonym! 
Jag vet mycket väl att jag inte är den enda som upplevt massor med traumatiska, jobbiga, svåra och hjärtskärande saker genom livet, ALLA har några tunga stenar i sina ryggsäckar - och jag vill kunna hjälpa er att dela med er av dom till omvärlden! <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress