7 september 2014

ÄNTLIGEEEEN!

LIFE OF NYHETER

Gaaaah omg omg omg omg...! Om det är något jag är så är det SIMSGALNING! Jag verkligen älskar att spela sims, och när jag fick höra att Sims4 skulle komma hoppade jag upp i taket och har sen dess väntat på att spelet ska komma ut - which it finally has! Gaah, jag vill verkligen ta och prova det nya spelet, det är ju mycket mer effekter och massa annat som dom har lagt till nu också och dessutom kan man göra sina simmar mycket finare nu också (ja, forma kropp osv vilket man inte kunnat riktigt förr, inte iallafall med samma detaljrikhet och med än bara tjock och smal)... :D
Kommer ni att prova spelet, eventuellt köpa det? :)
 
Om någon undrar så kostar spelet 599SEK och finns att köpa HÄR!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress