Tjuhuu mina fina läsare! Hur är det med er idag? Med mig är saker lite upp och ned idag, med tanke på att det är den 17 maj vilket är en otroligt svårt dag för mig... Det är Norges nationaldag, men det är också idag som min kära vovve Bettan skulle fyllt 11 år. Hon gick bort 3 år sedan i livmodersinflammation, hon var liksom min sen hon föddes och jag var den första människan som någonsin höll i henne - jag kommer ännu ihåg det så tydligt! Jag saknar henne så otroligt mycket, hon har alltid varit min allra bästa vän och jag skulle göra nästan vad som helst för att få tillbringa en tid med henne igen!
Vila i frid min vackraste! <3
 
Har ni någonsin förlorat ett djur som ni verkligen älskat?
 
 
jessy

Hejsan, vinnaren av VECKANS BLOGG är nu uppe på bloggen! Kolla in om det var du som vann, kram. :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress